Een week voor vertrek - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Mathijs Verbeek - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Mathijs Verbeek - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek

Door: Mathijs

Blijf op de hoogte en volg Mathijs

26 Juni 2014 | Nederland, Roosendaal

Ik weet dat het niemand boeit hoe ik een reis voorbereid. Dit berichtje is eigenlijk gewoon een test om te kijken of dat de blog werkt.

Over 2 dagen vertrekt mijn vlucht en een dag later komen ik en mijn klasgenoot Lenie aan in Kolkata. Alles is geregeld: tickets, paspoort, visum, pillen en nog veel meer. De laatste week is vooral een week van afscheid en de kleine dingetjes. Feesten met familie, vrienden, een laatste tentamen (nu hopen dat ik mijn bachelor gehaald heb), laatste inkopen en mijn koffer inpakken. Morgen bestaat vooral uit de allerlaatste inkopen, alle lijstjes afgaan en nog eens een keer goed op mijn koffer zitten. De dag daarna al vroeg in de auto en dan op weg.
Bijna twee maanden weg. Ik heb er zin in, maar ik word zo langzamerhand ook nerveus. Ach, het zal allemaal wel goed komen en ik ga er vol van genieten.

Voor de mensen die ik morgen niet meer zie, tot over een paar weken.

Groetjes
Mathijs

  • 26 Juni 2014 - 19:45

    Wendy:

    Komt vast allemaal goed grtzz

  • 26 Juni 2014 - 19:49

    Charlotte:

    Succes Mathijs!
    Het gaat vast en zeker een toptijd worden!
    Die laatste dagen voordat je gaan zijn altijd de spannendste!

    Groetjes,

    Charlotte

  • 29 Juni 2014 - 10:29

    Rob Verbeek:

    Veel plezier jongen!

  • 29 Juni 2014 - 22:27

    Ome Peter En Tante Riet.:

    Hallo Mathijs
    Hoe was de reis en ben je goed aangekomen ?
    We zullen je verblijf daar via je blog volgen .Laten we hopen dat alles goed gaat en we wensen je veel succes.
    Groetjes van ome Peter en tante Riet.

  • 30 Juni 2014 - 22:10

    Nancy Van Den Berg:

    Hoi Mathijs,

    Geniet van je reis en ik vind het leuk om je blog te volgen.

    Groetjes Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mathijs

Actief sinds 26 Juni 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 2575

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 24 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk en vakantie in India

Landen bezocht: