halverwege - Reisverslag uit Calcutta, India van Mathijs Verbeek - WaarBenJij.nu halverwege - Reisverslag uit Calcutta, India van Mathijs Verbeek - WaarBenJij.nu

halverwege

Door: mathijs

Blijf op de hoogte en volg Mathijs

21 Juli 2014 | India, Calcutta

We zijn halverwege. 3 weken gewerkt, nog 1 te gaan en dan 2 weken vakantie. De afgelopen week is weer gevlogen. En het was een erg leuke week, vooral het weekend. In de week van veel patiënten in de indoor afscheid genomen. Er zijn er nu nog maar negen. Zaterdag seksuele voorlichting gegeven aan 34 jongens die ons nauwelijks konden verstaan. Das toch wat anders. Die avond meteen de tickets geboekt naar varanasi met zijn vijven. En dan allemaal een andere kant op. 2 gaan er terug, 2 naar Nepal en ik alleen verder door india. Maar eerst deze week. Zondag zijn we naar het moeder theresa huis gegaan, de jaintempel, het victoria memorial en een slechte bollywood film die wij niet konden verstaan. Na een druk weekend weer klaar voor de laatste week

• 21 Juli 2014 - 06:22

Elly:

Hoi Mathijs
    Leuk om weer een reisverslag van je te lezen.Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt
    Maak er weer een mooie week van.
    Groetjes vanuit een zeer warm Roosendaal
    Ma ,Wim en Robin

• 21 Juli 2014 - 06:22

Elly:

Hoi Mathijs
    Maak er weer een mooie week van.
    Groetjes vanuit een zeer warm Roosendaal
    Ma ,Wim en Robin

• 21 Juli 2014 - 08:38

Jeannet Verburg:

wat goed van je om deze reis te maken een verrijking van je horizon, geniet , proef.. en neem je tijd..
    n genot om je verhalen te mogen lezen

jeannet verburg..

• 21 Juli 2014 - 13:40

Rob Verbeek:

Mooi Mathijs. Dus je gaat toch alleen verder reizen door India. Veel plezier nog. Op welke dag vlieg je nu terug maar huis?